De waan van de dag

Je hebt je medewerkers een training (LinkedIn en/of Facebook en/of Instagram) gegeven en dus ga je er vanuit dat ze online aan de slag gaan. Nope!
Zo werkt het dus niet.

De training is geweest en ze gaan terug naar hun bureaus, terug in de waan van de dag. Dus terug naar wat ze altijd al deden. Jammer van je geld, want online gebeurt er nog steeds niet veel.

Linda Vaneker training bij Wolters Kluwer in Deventer voor LinkedIn en coaching.

Trainen of inspireren leidt niet gelijk tot betere resultaten, daar is wel meer voor nodig.

Maar wat nu dan?

Hoe kun je er nu voor zorgen dat je werknemers wel online actief of actiever gaan worden en daardoor je ideale online ambassadeur worden?
Dit bereik je door actief met deze groep te blijven werken, blijf (online) in de buurt en coach deze groep.
Ik heb altijd vrij snel in de gaten wat het probleem is en hoe je dit kunt oplossen, uiteraard moet het bedrijf of de medewerker hier ook mee aan de slag.

Benieuwd hoe?

Bel gewoon eens of maak een vrijblijvende afspraak en dan vertel ik jou hoe we dit samen kunnen aanpakken. Trainen is 1, maar wat daarna…… #daarom

Heb een fijne dag en hoe gaat het met jouw (online) waan van de dag?