Wat is het geheim van een goede samenwerking?

Linda Vaneker van Lin online marketing en Lody Willemsen van het olala effect hebben hun marketingkennis gebundeld. Voor Bouw 21, een onderneming uit Doetinchem, worden diverse communicatie- marketing projecten uitgevoerd. De expertise van beide ondernemers komt optimaal tot zijn recht in het uitvoeren van de marketing voor de jonge bouwonderneming, waar Lody de algemene marketing activiteiten oppakt, is Linda met het online stuk bezig. 

Samenwerking

“Ik werd gevraagd door Lody om mee te denken op social media gebied voor een klant van hem”, vertelt Linda. Lody en Linda kennen elkaar van de Business Open op de Scherpenbergh in Apeldoorn. Een gezamenlijk project voor een van de leden heeft geleid tot een nieuwe samenwerking voor Bouw 21. Lody: ”Ik merkte dat er een goed gevoel was in dit project en dat Linda’s kennis up-to-date is inzake social media en online marketing en heb haar voorgesteld aan Bouw21”.

Bouw21.nu

De bouwonderneming is ruim een jaar geleden gestart en is bezig met een groot project in Utrecht: Het Platform, een micro-city gebouw. Het Platform wordt gerealiseerd boven op de bestaande tram- en buslijnen van het Stationsplein. 
Een gebouw van 14 verdiepingen. Langzaam worden de contouren zichtbaar. De communicatie rond de bouw is een proces op zich. Corporate – en projectgebonden communicatie, om alles in goede banen te leiden. het olala effect is gevraagd een opvallend logo en een huisstijl te ontwerpen. Daarnaast is de website gebouwd en komen alle andere project communicatie vraagstukken aan bod.

” we voelen ons vrije mensen en hebben respect voor elkaar en zijn allebei eigenwijs en creatief “

Linda Vaneker en Lody Willemsen

Uitgaan van elkaars kwaliteiten

In deze samenwerking hebben de twee elkaar volledig gevonden. Linda: “Een leuke kennismaking met de klant waardoor er chemie ontstond en er afspraken zijn gemaakt over de invulling van het project, rolverdeling en uren invulling. Een social media kalender geeft inzicht en een overzicht van de te plaatsen artikelen over de voortgang van Het Platform.

De social media kalender is in vijfblokken ingedeeld zodat de 4 pijlers van Bouw 21 in het nieuws worden meegenomen en een algemeen corporate blok. De artikelen komen tot stand door interviews met partnerbedrijven, verhalen van de medewerkers van Bouw21 en de ijkpunten van de bouw van Het Platform.

2019

Social media kalender

Social media kalender
Voor 2019 zijn de eerste maanden alweer ingevuld en is er ruimte voor diverse artikelen. 
Lody: “Het is bijzonder om voor Bouw21 te werken een bouwbedrijf dat constant in beweging is en vooruitkijkt”. Linda: “We zijn trots op deze klant. Wat het geheim is van onze samenwerking? “We voelen ons vrije mensen. We hebben respect voor elkaar en zijn allebei eigenwijs en creatief”!

Uw opdracht?

Het eigenwijze en creatieve duo is te boeken in 2019. Wees er snel bij, want door het succes loopt de agenda aardig vol…

--> info@linonlinemarketing | info@olalaeffect.nl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *