Gisteren was ik weer op de jachtwerf en zag weer enorme jachten en elke keer kijk ik mijn ogen uit. Ze zijn huge!
Eens in de zoveel tijd spreken Patrick van DSA Yachts b.v. – Vri-Jon (klantcase) en ik af om de online marketing af te stemmen.
Hoe gaat het, gaan we goed, wat kan beter en wat gaan we de aankomende tijd doen.
De beurzen gingen niet door, en kunnen weinig mensen de jachten live zien, en ook daarom zijn zij online heel goed vertegenwoordigd. Patrick heeft ook online zijn zaken goed voor elkaar!
Druk
Het is druk in de jachtwerf, er worden mede door de corona tijd weer flink jachten verkocht. Elke keer krijg ik een rondleiding omdat ik dit zo indrukwekkend vindt.
Kijk nou.. op de foto sta ik bij een jacht in aanbouw, het blijft fascinerend.
Voor hen verzorg ik de online marketing en de content marketing, maak ik foto’s, video’s en breidt het online netwerk uit.
Klantcase Vri-Jon:
Het is coronatijd en juist nu is het voor ons belangrijk om online goed zichtbaar te worden omdat de beurzen niet meer doorgaan.
We hebben een plan gemaakt wat goed bij deze klant past, het bestaat uit foto’s maken, 3-talige content schrijven en elke maand een blogbericht. We plaatsen de blogberichten ook door op de online kanalen. De website wordt daardoor natuurlijk ook beter vindbaar. Alles is SEO-proof. Ook nodig ik elke maand connecties uit om de LinkedInpagina te volgen.
We stemmen regelmatig af hoe het gaat.
Facebook | LinkedIn |