fbpx
Goodijk personeel professioneel Linda Vaneker

Uiterst professioneel

Dat is het eerste wat me te binnenschiet bij deze nieuwe klant, uiterst professioneel. Ik help Goodijk personeel om de content strategie op te zetten.

Specialisten

In de aanloop hier naartoe heb ik ze ook geholpen om de juiste specialisten te kiezen om tot het beste online resultaat te komen. Er wordt druk gewerkt aan een nieuwe huisstijl en website. Zelf hebben ze inmiddels alles helder, ze weten waar ze goed in zijn en ook waarom ze hier goed in zijn. Kennen de specialismen van hun medewerkers en hebben een helder doel voor ogen.

Contentplan

Nu gaan we een plan maken zodat het inzichtelijk is wanneer en wat we aan content gaan plaatsen. En voor welke doelgroep en op welke kanalen. Schrijven we voor alle kanalen dezelfde tekst of gebruiken we op LinkedIn ‘u’ en op de andere kanalen ‘je’ en ‘jij’? En actuele zaken mogen er altijd tussendoor worden geplaatst. Een plan geeft rust en overzicht en het geeft je de mogelijkheid om vooruit te werken en dat je bijvoorbeeld alvast anderen foto’s etc. kunt laten maken.

Contentkalender

Met een contentkalender hoef je niet elke week te bedenken wat ga ik nu weer plaatsen? Dan kun je dit al vooraf maken en inplannen. Dit scheelt erg veel tijd en geeft goed overzicht.

Template voor een contentkalender

Maak jij al gebruik van een contentkalender of schud je heel af en toe een nieuwtje uit je mouw.  Je zult zien wanneer je dit professioneel aanpakt, jij ook blijer wordt en misschien hierdoor wat tijd over houdt.

Online Daadkracht

In onze gratis community leren we jou niet alleen om een contentkalender in te zetten, maar nemen we je ook heel praktisch mee in een online strategie. En krijg je tips. Deze gratis community heet: Online Daadkracht en is er speciaal voor jou.
Kom er ook bij!

Goodijk Personeel bemiddelt midden- en hoger kaderpersoneel in de bouw. Zij doen dit met persoonlijke benadering en kijken wat wel mogelijk is, in plaats van…..

We gaan beginnen!