Alleen naar de Haringparty
…… toch was ik niet eenzaam.
Alleen
En ik ging toch, alleen. Alleen naar de Haringparty in het ‘IJsselhotel’ in Deventer. Er komen altijd veel vrienden en bekenden van mij, dus heel alleen zou ik niet zijn.. Ik zou met anderen gaan, maar het liep anders.
Netwerken
Ik ben niet goed in netwerken, ben niet goed in de wat grotere gezelschappen. Ik raak een soort van kwijt. Natuurlijk kan ik gesprekken voeren, en leuke gesprekken voeren. Kan ik over mijn handel praten, maar zou nooit zeggen: ‘je moet bij L!N online marketing zijn’. Ik voel me gek genoeg niet echt op mijn plek. Gewoon omdat ik niet kan netwerken, ik bén geen netwerker. Maar ik ging wel nar de Haringparty.. En niet om mijn handel te verkopen. Maar omdat de Haringparty altijd een fijn evenement is.
Haringparty
En weet je?
Ik heb een hele leuke Haringparty gehad omdat ik leuke mensen tegenkwam. Vrienden, goede bekenden, bekenden en minder bekenden. Ik heb geen haring gegeten, vind dat nogal een dingetje zo’n ding.
Dat het Nieuw Deventer Circuit weer hun uiterste best heeft gedaan om er een prachtig en heerlijk haringfeest van te maken. Stijlvol, chique en vooral gezellig.
Paasbest
De dresscode was iets met ‘a touch of red’. Nou dat kwam goed uit, want rode lippenstift. Liep ik daar gewoon alleen op mijn paasbest op de rode loper met een touch of red en gelukkig staat daar altijd Evert van de Worp.
Dank je wel Evert voor de prachtige foto 💄

Ketting eraf
Lekke ketting Ja joh, prima plekje ….. als je ketting er dan toch af ligt, is dit een prima plekje #kowet. Na een hele fijne werkweek

Personal branding
Personal branding Niet iedereen is even zelfverzekerd. Zoals je in mijn vorige bericht kon lezen heb/had ik nogal te dealen met spanning. Ik ben zeker

Angst om de angst
Uit de (nog niet zo’n) oude doos Vol overgave sta ik daar mijn partij te spelen tijdens het NK. Een fit lijf, voldoende doorzettingsvermogen, techniek,

Memootje gemist
Ik had een memootje gemist Stond ik daar fris en fruitig in mijn sportkleding voor een dichte deur. Memootje gemist in de reuring zag ik

100 dagen zonder alcohol: meer focus & energie op werk
Steeds meer ondernemers en professionals kiezen bewust voor een periode zonder alcohol. Niet uit noodzaak, maar uit nieuwsgierigheid naar wat het oplevert. In deze blog

Ik werd 60 jaar
Ik werd 60 ……. en mocht het maar mooi worden in alle gezondheid. Met allemaal lieve vriendinnen hebben we het goed gevierd en daar was