fbpx
LIN vertelt over online in 2021

Hoe ging het online LIN?

De feestdagen staan voor de deur, maar hoe ging het online met LIN?
Een jaar met een ware uitdaging en waarin  flexibiliteit king is. Waarin klanten hun deuren moesten sluiten of tijdelijk hun (horeca/kleding) deuren moeten sluiten. En waar andere klanten juist floreren. Klanten hebben bedrijven, hoe klein of groot ook, maar klanten zijn mensen. Mensen die met passie en hun ziel en zaligheid hun bedrijf runnen.

Achter elke niet essentiële winkel staat een persoon. Een gezicht. Een mens. Die iets heel normaals doet. Werken voor zijn centen. Zijn/haar (eventuele) gezin onderhouden.

Niet essentiële winkels bestaan niet!

Ik adviseer alle bedrijven om online goed zichtbaar te blijven, misschien minder frequent, maar toch. Schrijf minstens elke week een bericht voor Facebook, LinkedIn of Instagram. En ga blogberichten schrijven of je winkel of over je bedrijf.

Het vergt heel veel in deze bijzondere situaties. Ook voor mij persoonlijk. Je handel verandert continue en weinig is zeker.
Financieel is het één ding, maar mentale gezondheid is minstens zo belangrijk en bij de pakken neerzitten is geen optie.

Blijf fit, ook mentaal

2022 komt eraan en ik ben er klaar voor. Ik train 3 à 4 keer in de week  (Crossfit Deventer), het zijn echt hele fikse trainingen en het maakt me blijer en fitter, zeker in de wintermaanden. Mijn tennis is daardoor een beetje naar de achtergrond gegaan, maar eerlijk? Ik vind het er ook niet echt weer voor.

Ik wens jullie hele fijne feestdagen en een prachtig, succesvol en gezond 2022.
We zien er elkaar snel in het nieuwe jaar.